21.10.13

sooooooon



Hello you, my dear, my little pussy cat, my rainbow fighter.
I am sorry I have been very busy  the past few weeks, I couldn't post a note, a word, a simple sketch. I have been working like a dog (pic above). And now, work is done and I can escape for a few days. I am going to a secret country that won't be secret soon cause I'll try to post on the road sketches as much as I can.
And when I come back, I'll tell you everything I've learn in my life so far. 
I'll tell you about the birds in the cages in the trees in the parks. I'll tell you about the people on my roof and the urban canopy. I'll introduce you to my new flatmate, and you'll know how I am loosing my mountain. l'll show you again how beautiful Clo is.  Because you'll never have enough of that. I'll tell you about serenity and frustration. About women who cry and men who don't, no of course, never happened . I'll tell you about snickers for dogs and insults in foreign language. About love at first sight for blind people and public swimming pool at rush hour.
Mmmm, you think wow that sounds terribly boring. Maybe, but  that's my plan.
and now, I go pack my bag, because I am off to


Salut mon poussin, mon chou sans croute, mon chasseur de licornes.
Chuis méga désolée, j'ai rien posté depuis un petit bout de temps, pas un mot, pas un dessin moyen, rien, wallou. Les boules quand même, la honte sur moi. J'ai bossé comme un âne (cf photo ci-dessus) et maintenant j'ai un peu de temps pour aller vadrouiller quelques jours. Je vais dans un pays secret qui ne le sera bientôt plus parceque je vais essayer de poster un maximum de crobars. 
Et quand je rentre, promis juré craché splioufff je te dis tout. je te dis pour les oiseaux dans les cages dans les arbres dans les parcs, Je te raconterai les gens sur mon toit et ma canopé urbaine. je te présenterai mon nouveau colloc et tu sauras comment je perds ma montagne un peu plus tous les jours. Je te réexpliquerai comment Clo elle est belle, dis donc. Je te raconterai la sérénité et la frustration. Les femmes qui pleurent et les hommes biensur non, ça, jamais. Je te montrerai les baskets pour chien et les insultes en langue étrangère, le coup de foudre chez les paratonnerres. La piscine publique aux heures de pointe.
Bref, je sens qu'on en a des choses à se raconter toi et moi, bientôt, bientôt.

et sur ce, je vais faire mon sac car dans peu de temps je pars au



And one little morning song, totally appropriate at 4AM.
Et une tite chanson que j'écoute en boucle depuis 3 semaines, et aussi parce qu'il est 4h du mat', et que ca colle bien. 

No comments:

Post a Comment